Translate

dijous, 21 de juny del 2012

Existeixen Oasis


Potser direu, que visc en una realitat infinitament allunyada de la realitat, però cada dia convisc amb situacions molt dures, realitats que entristeixen per la desesperació...
Però la meva sort son els infants, dels quals no sempre puc estar a la seva alçada, però ells malgrat tot, somriuen, juguen, corren, tenen il·lusió... tots ells tenen força per viure sense més... amb preocupacions diverses, de si m’he barallat amb aquest o soc amic de fulanito... si m’agrada aquest nen o nena... o la seva meravellosa baldufa que esta de moda i que jo se... que d’aquí una setmana caurà en l’oblit per uns “tazos” o algun nou invent d’aquest mercat del consum subtil.
La resiliència, la bombolla d’aquests infants a evadir-se dels problemes i estar simplement contents... Confien en que tot anirà bé, saben que aquest vespre tindran un sopar genial, fet per aquella mare que pateix tant per aconseguir aliments a la parròquia del barri i que cada dia pateix per posar un plat a taula pel seu estimat.
Els infants, saben que els ocells mengen i tenen aigua sempre... perquè ells no?
Jo visc en un Oasis, visc amb la confiança que ens en sortirem encara que la perversitat d’uns pocs vulguin amargar al dia a milions de persones.
Confio que tot anirà bé i em contamino d’aquesta innocència d’aquest petits que malgrat em posen cada dia contra les cordes amb el seu enginy per divertir-se encara que sigui a base de saltar-se les normes, em demostren que es pot ser feliç amb el simple desig de viure somiant i confiant que hi ha algú que els estima i que ells l’únic que han de fer es viure.
Potser m’equivoco... avui no et puc dir que podem fer un món millor... almenys avui, demà ja veurem. Però avui et convido que caminis en mig del desert, desolador, ple de dolor i de misèria. Caminem sense por, existeix un Oasis que porta el teu nom i allà podràs estar fins que trobem un lloc encara millor!