Translate

dijous, 2 de febrer del 2012

A l'església que no serveix per res!

A les persones que s’omplen la boca de JESÚS, FE, EVANGELI... però a l’hora de la veritat conformen i alimenten l’església tancada i conservadora.
Si dius que vols dir Jesús, tindríeu que entendre que això vol dir acollir, rebre, acompanyar, estimar a tots i totes!
Si dius fe, hauries de comprendre que això vol dir creure en les coses que poden semblar difícils, vol dir creure amb convicció per la justícia social.
Evangeli, vol dir ser autèntic en la vida, fent de la teva vida una acció d’allò que creus ideal.

Però hi ha persones que fan servir la paraula Jesús, per excloure i discriminar. Persones que fan servir la paraula fe, per l’elitisme, per tancar el cor. Persones que l’evangeli tant sols serveix per alliçonar!
Potser  molt a prop de Déu, però massa lluny de les persones.
Per sort o desgràcia em considero una persona cristiana, on m’he educat en un entorn d’església, considero que he participat i participo en una església de base, prou plural perquè em senti còmode amb els meus pensaments, tot i així cada dia! Em sento lluny de l’església que vol aparentar una trista moral, sense continguts humans.
Per sort, allò que sento, és prou fort per resistir aquesta temuda església que cada dia és més lluny de la realitat i menys útil per la societat.