Translate

diumenge, 17 de març del 2013

Les coses que no vaig dir


Fa més de 5 anys que escric en aquest bloc. Escrit molts pensaments, idees i he intentar opinar de tot i més.
Però desprès de tant de temps escrivint, dient moltes idees, molts pensaments, trobo que en un dia com avui aquest bloc arribat a la seva fi.
Abans que mori per cansament i abandonament, prefereixo un comiat digne al meu i vostre bloc.
Amb una mica d’ego, vaig intentar de deixar d’escriure pel meu interior i començar a escriure compartint.
Estic molt content de les meves entrades i de tot el que he deixat constància.
He intentat dir sempre el que he pensat i ha estat l’exercici de reflexionar, filosofar sobre la vida.
Des de les meves conviccions he anat escrivint amb llibertat i suposo que m’equivoca’t en moltes ocasions. He intentat que res em censuri, no posar preu a les meves paraules. I no tenir por de dir el que penso.
Però crec que aquest quasi 6 anys de bloc, he dit tot el que podia dir.
Un bloc d’influències i moltes vivències. Que m’han ajudat a ser feliç per molt que les coses no sempre anessin del tot bé.
He intentat que cap causa, que cap afer quedin en el meu tinter.
Que podria dir més?
Intentaré continuar escrivint, retornaré a l’escriptura interior i també intentaré fer un nou bloc més centrat en una sola causa, les mil causes crec que queden ben recollides en el bloc de l’Asen.
Les coses que no vaig dir? Crec que ho he dit tot i més!
Fins sempre més. El bloc de l’Asen s’acomiada. 

8 comentaris:

Rondinaire ha dit...

Sempre fa pena veure acabar una cosa. Més o menys et seguia Sergi i m'agradaven les teves disertacions. Trobarem a faltar aquest punt de sincertitat quatidiana que donaves amb aquest blog.

Veig que ja és una decisió ferma i consumada pel que només puc animar-te en els teus futurs projectes i sobretot, com deien els meus pares... -que el llegir no et faci perdre l'escriure.

Au Revoir amic!

Sergi ha dit...

Rondinaire! gràcies! Només puc dir que moltes gràcies per seguir-me i fer comentaris. En breu tornare a escriure però amb un nou bloc o alguna història diferent.
Una abraçada.

Jordi Sabadell ha dit...

Llegeixo la teva última entrada al bloc amb un "no" llarg i contingut. Trobaré a faltar les teves reflexions sobre les "mil i una causes". M'agrada la teva postura crítica amb el sistema; lluny de fàcils derrotismes i grans càtedres, sempre has procurat fer una crítica en positiu, des de la quotidianitat, exposant aquelles idees que s'ajusten en la teva manera de ser, de pensar.

M'agrada perquè has barrejat temes d'actualitat amb temes personals; m'ha agradat llegir com et senties i veure't com un tot, com algú que lluita (i molt!) portes en fora, però també portes en dins. Molts molts ànims Sergi amb tot el què et proposis. Es desprèn de les teves paraules de comiat que no és un adéu per sempre sinó un punt i a part per emprendre un projecte centrat en una sola causa. Tan de bo sigui així; i tant de bo que ho sigui ben aviat. Però deixa'm demanar-te que el fet de focalitzar-te en un sol aspecte, no faci perdre aquest Tot que et fa un lluitador nat; un lluitador de les injustícies i les desigualtats que treballa per un món millor, més just. Des de l'arrel. Des de la infància. Un lluitador de la felicitat. Dels valors. De la vida. Dels demés des d'un mateix. Des de la base, i el què és més important: tocant de peus a terra, a la primera línia de foc. Un Tot que et fa humà i que em fan tenir-te com un referent no només en l'àmbit de l'educació en el lleure, sinó també com a persona, com a amic.

El món necessita més que mai molts Blocs de l'Asen. El món necessita que reflexionem. Diuen que quan es tanca una porta, s'obra una finestra; l'esperaré impacient! Gràcies per compartir les teves reflexions i ànims amb tot el què et proposis!


Ara que tanques el bloc... (carta oberta a Sergi Asensio Baño)
http://seasba.blogspot.com/

Judit Morera ha dit...

Trobarem a faltar les teves paraules que ens fan continuar créixer i viure la vida des de una perspectiva diferent a la que ens volen inculcar.

Gràcies Asen!

Sergi ha dit...

Moltes gràcies Jordi i Judit! sou uns grans amics! espero que continuem compartint tantes coses junts.

Sergi ha dit...

Moltes gràcies Jordi i Judit! sou uns grans amics! espero que continuem compartint tantes coses junts.

Escolapis ha dit...

Asen, i ara què llegirem?
En Rondinaire veig que no rondina gaire, així que ho faig jo, fent ús d'allò que en dieuen dret a la pataleta.
Ja t'ho has pensat bé?
Hi ha camins intermitjos, com escriure només de tant en tant. Però jo he llegit coses teves ben interessants, i més interessant encara em resulta l'espontaneïtat amb que les dius. Així que, per part meva, ja ho saps: prent-te unes vacances, però els teus fans seguim a l'aguait.
Una abraçada. El gegant del pi, que ja saps qui sóc.
Edu pels amics.

Sergi ha dit...

Ai! Edu! estudiare l'oferta! amics! gràcies a tots i totes, les vostres paraules és el millor regal per aquest bloc!i el feu ben viu!
una abraçada